Ubezpiecznia komunikacyjne dla klientów indywidualnych i firm 

Ubezpieczenia komunikacyjne są naszą najmocniejszą stroną. Chętnie dzielimy się z klientami zarówno naszą wiedzą, jak i doświadczeniem. Szczegółowo wyjaśniamy zakres proponowanego ubezpieczenia i odpowiadamy na wszystkie pytania. W razie szkody nie pozostawiamy klientów bez opieki! 

Naszym klientom proponujemy pełne ubezpieczenia komunikacyjne w formule ALL RISK i zawsze informujemy o wszelkich wyłączeniach. Zależy nam na tym, aby nasi klienci świadomie podejmowali decyzje o ubezpieczeniu komunikacyjnym i bez problemu korzystali z wykupionych polis w razie wystąpienia szkody. Wierzymy, że szybka i rzetelna likwidacja szkody zachęca naszych klientów do kontynuowania współpracy z nami. W ofercie HOLISY znajdują się propozycje korzystnych cenowo ubezpieczeń komunikacyjnych w pakietach dealerskich i pakietach flotowych. Oferujemy ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych, małych flot, jak i dużych flot korporacyjnych. Co ciekawe, potrafimy znaleźć również ubezpieczenie komunikacyjne dla samochodu kolekcjonerskiego oraz zaproponujemy dobre warunki młodemu kierowcy!

Propozycje ubezpieczeń komunikacyjnych są zawsze przygotowywane indywidualnie. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu mailowego, telefonicznego lub osobistego.



Przykładamy dużą wagę nie tylko do ceny naszych ofert ubezpieczeniowych, ale przede wszystkim co do zakresu ubezpieczenia. Przedstawiając propozycje szczegółowo informujemy o proponowanych warunkach, tak by klient świadomie podejmował decyzje o zakupie konkretnej polisy. Zależy nam by nasi klienci nie mieli żadnych problemów przy likwidacji szkody. Zawsze w sytuacjach kryzysowych staramy się wspierać klienta w rozmowach z towarzystwem ubezpieczeniowym.

Jesteśmy przygotowani na fakt, że nie każdy klient potrzebuje pełnego zakresu ubezpieczenia natomiast zawsze upewniamy się, że są mu znane wszystkie konsekwencje i zagrożenia wynikające z ograniczenia zakresu ochrony, który prawie zawsze idzie w parze z obniżeniem ceny za polisę.

Na co należy zwrócić uwagę?

Najważniejsze punkty, które mają znaczący wpływ na wysokość składki ubezpieczeniowej to:

  • suma ubezpieczenia (wartość pojazdu)
  • wariant naprawy samochodu - serwisowy vs. kosztorysowy
  • stała suma ubezpieczenia przez cały okres ochrony lub jej brak
  • wysokość udziału własnego bądź jego brak
  • franczyza integralna bądź jej brak
  • franczyza redukcyjna bądź jej brak
  • amortyzacja części bądź zaznaczenie informacji o jej zniesieniu

Jeśli porównujemy oferty z różnych źródeł, o różnych cenach, warto sprawdzić, na jakich warunkach są proponowane i czy są one do siebie zbliżone. Bardzo często różnica w wysokości proponowanej składki pociąga za sobą znaczne różnice w jakości obsługi szkody i w wysokości kosztów, które trzeba ponieść w razie wypadku.

Drugim bardzo ważnym czynnikiem, który wpływa na cenę, ale też na Państwa komfort w sytuacji zdarzenia drogowego to zakres Assistance. Nie polecamy całkowitej rezygnacji z tej usługi. Natomiast dobrze jest określić agentowi, czy będziemy poruszać się samochodem tylko po mieście, w którym mieszkamy, czy szykują nam się wyjazdy w Polskę. Duże znaczenie ma, czy chcemy skorzystać z pomocy, gdy zimą rozładuje się akumulator w samochodzie stojącym pod domem, czy wystarczy nam holowanie po wypadku. Osobom wyjeżdżającym poza granice Polski usługa Assistance może zapewnić spokojny i bezstresowy powrót do kraju. Ważne jest by wiedzieć, co jest nam potrzebne, a co jest zbędnym wydatkiem.

Zawierając ubezpieczenie samochodowe warto też pytać o ubezpieczenia dodatkowe, takie jak NNW, OC na życie prywatne, ubezpieczenie bagażu, ubezpieczenie przyczepy. Za niewielką dopłatą mogą państwo zapewnić sobie bezpieczeństwo finansowe w innych obszarach życia nie zawsze związanych bezpośrednio z komunikacją.

Jakie dane są potrzebne do przygotowania oferty?

W celu przygotowania ofert zostaną państwo poproszeni o podanie danych samochodu, właściciela oraz użytkownika. Zakres danych różni się w zależności od formy własności samochodu. Przygotowanie zawczasu dowodu rejestracyjnego zdecydowanie skróci czas poświęcony na rozmowę z konsultantem.

Do przygotowania oferty potrzebne są następujące dane samochodu:

  • numer rejestracyjny,
  • marka i model samochodu,
  • rok produkcji,
  • data pierwszej rejestracji,
  • pojemność i moc silnika,
  • informacja, czy samochód był sprowadzany z zagranicy,
  • aktualny przebieg auta.

Dane osoby fizycznej (dotyczy to właściciela i wszystkich współwłaścicieli widniejących w dowodzie rejestracyjnym):

  • imię i nazwisko właściciela,
  • kod pocztowy z dowodu rejestracyjnego,
  • PESEL,
  • informacja, czy samochód będzie użyczany kierowcy poniżej 26 roku życia.

Dane firmy:

  • informacja, czy samochód jest w leasingu (jeśli samochód jest w leasingu podajemy dane z
  • umowy leasingowej),
  • nazwa firmy,
  • REGON lub NIP firmy,
  • kod pocztowy,
  • liczba zarejestrowanych na firmę samochodów.

W przypadku, gdy przygotowujemy ofertę dla dużej firmy, możemy państwa poprosić dodatkowo o podanie danych konkretnego użytkownika pojazdu. Jeśli wysyłacie państwo do nas informację mailowo, prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego, zdecydowanie przyśpieszy to przygotowanie propozycji.

Ofertę możemy przygotować na podstawie przekazanych nam przez państwa danych oraz na podstawie wyrażonych oczekiwań. Można się z nami skontaktować mailowo oraz telefonicznie. Wizyta w naszym salonie nie jest konieczna, aczkolwiek zawsze będziecie państwo mile u nas witani.

Jeśli nam państwo zaufacie, a nasza oferta okaże się atrakcyjna, polisę można odebrać osobiście albo możemy wysłać ją pocztą lub kurierem opłaconym w dwie strony. Cenimy czas nasz i naszych klientów.

Zostaw nam swoje imię i numer kontaktowy a my oddzwonimy do Ciebie. Przedstawisz nam, jaki rodzaj polisy Cię interesuje, jaką kwotę możesz na to przeznaczyć, a my wybierzemy dla Ciebie najlepszą propozycję.

OC - obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych. Ubezpieczenie komunikacyjne OC dotyczy szkód wyrządzonych osobom trzecim, działa gdy kierujący ubezpieczonym pojazdem jest sprawcą wypadku i ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z ruchem tego pojazdu. Warto wiedzieć, że za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdu mechanicznego uważa się również te powstałe podczas i w związku z: wsiadaniem do pojazdu lub wysiadaniem z niego, bezpośrednim załadowywaniem lub rozładowywaniem pojazdu, zatrzymaniem lub postojem pojazdu.

AC - dobrowolne ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych (np.: samochodów, motocykli) od zdarzeń losowych. Celem ubezpieczenia jest ochrona pojazdu wraz z jego wyposażeniem w zakresie utraty, zniszczenia, uszkodzenia lub kradzieży.

UFG - Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, jest to instytucja powołana w 1990 roku w wyniku rozwoju rynku ubezpieczeń w Polsce, do jej zadań należy między innymi prowadzenie ogólnopolskiej bazy ubezpieczeń komunikacyjnych: obowiązkowych OC i dobrowolnych AC, kontrola polis OC i ściganie nieubezpieczonych w tym zakresie, rejestracja szkód i wysokości wypłat odszkodowania, wypłata odszkodowań poszkodowanym przez nieubezpieczone pojazdy i nieznanych kierujących wraz z windykacją od nieubezpieczonych - kwot wypłaconych za ich wypadki.

KNF - Komisja Nadzoru Finansowego, czyli centralny organ administracji rządowej sprawujący nadzór nad rynkiem finansowym w Polsce.

Stała suma ubezpieczenia (stała wartość pojazdu) - wartość pojazdu ustalona w dniu zawarcia ubezpieczenia komunikacyjnego AC i obowiązująca przez cały okres ochrony.

Nieredukcyjna suma ubezpieczenia - suma ubezpieczenia komunikacyjnego nie zmienia się po wypłaceniu odszkodowania bez koniczności dopłaty do składki.

Zniesienie amortyzacji części - w przypadku naprawy po szkodzie, naprawa będzie przeprowadzona na nowych częściach i będą zwrócone koszty pełnej wartości części bez potrąceń amortyzacyjnych.

Udział własny - to ustalona w umowie ubezpieczenia wartość, która określa dwie rzeczy: o jaki procent ubezpieczyciel obniży nam składkę, a jednocześnie, o jaki procent obniży nam wysokość odszkodowania w sytuacji, gdy wydarzy nam się wypadek. Im wyższy udział własny ubezpieczającego tym niższa jego składka i odwrotnie.

Franczyza integralna - to kwota, do wysokości której ubezpieczyciel nie odpowiada za powstałą szkodę. Jeżeli jednak wartość szkody przekroczy tę kwotę, wówczas ubezpieczyciel wypłaca całe należne odszkodowanie. Franczyza integralna jest spotykana we wszystkich rodzajach ubezpieczeń i ma na celu wyeliminowanie konieczności likwidowania przez ubezpieczyciela szkód drobnych (często koszt likwidacji takich szkód przekracza ich wysokość) i podniesienie działań prewencyjnych ubezpieczonego.

Franczyza redukcyjna - to kwota, którą ubezpieczyciel potrąca z każdego odszkodowania. W praktyce oznacza to, że jeśli wartość szkody nie przekroczy tej kwoty odszkodowanie nie jest wypłacane. Wysokość franczyzy jest podawana do wiadomości ubezpieczającego i jest ona zapisana w umowie ubezpieczenia.

Części zamienne - „części zapasowe porównywalnej jakości” to części zapasowe produkowane przez każde przedsiębiorstwo, które mogą być zastosowane w montażu w danych pojazdach silnikowych. Nie muszą być produkowane zgodnie ze specyfikacjami i normami przyjętymi lub zalecanymi przez producenta pojazdu.

Części oryginalne - „oryginalne części zapasowe” to części zapasowe, o tej samej jakości jak elementy stosowane w montażu pojazdu, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i normami produkcji, dostarczonymi przez producenta tych pojazdów.

Wariant serwisowy tzw. „warsztat” - wariant, w którym klient podstawia uszkodzony pojazd do warsztatu (najczęściej należącego do autoryzowanej sieci naprawczej), a rozliczenie szkody następuje pomiędzy warsztatem i ubezpieczycielem. Faktury są dostarczane bezpośrednio do zakładu ubezpieczeń.

Wariant kosztorysowy - po oględzinach pojazdu i określeniu szkód przez likwidatora ubezpieczyciela, sporządzany jest kosztorys kosztów za naprawę pojazdu. Odszkodowanie wypłacane jest bezpośrednio ubezpieczonemu, po wcześniejszym zaakceptowaniu przez niego kosztorysu.